Likwidacja szkód

W imieniu naszych klientów zajmujemy się pośrednictwem w zakresie formułowania odpowiednich roszczeń odszkodowawczych do ubezpieczycieli.
W pierwszej kolejności dokonujemy inspekcji/oględzin szkody – gromadząc niezbędne dokumenty, opinie i oświadczenia, tak aby procedura likwidacji przebiegła możliwie jak najsprawniej.

Podczas procesu likwidacji szkody nadzorujemy ją merytorycznie, uzupełniając wymaganą przez likwidatora dokumentację, kontrolując wysokość wypłacanych zaliczek i odszkodowań, sporządzamy odwołania od niekorzystnych dla naszych Klientów decyzji ubezpieczyciela, a także reprezentujemy Klienta w negocjacjach z ubezpieczycielem.

Likwidacja szkody jest często najlepszym sprawdzianem dotychczasowej pracy brokera, pozwala zweryfikować czy zakres, sumy ubezpieczenia, a także rozszerzenia i klauzule dodatkowe zostały przygotowane prawidłowo i z uwzględnieniem ryzyk występujących w prowadzonej przez klienta działalności.

Naszym obowiązkiem jest wspieranie naszych klientów w procesie likwidacji odszkodowań. Dzięki naszej kompleksowej ofercie, klient nie traci czasu na formalności.

//salusbroker.pl/wp-content/uploads/2017/08/business-2703167_1920.jpg